Η διαχείριση της γνώσης (KM) είναι η σκόπιμη και εν εξελίξει
διαδικασία της δημιουργίας νέας γνώσης, τη σύλληψη και την οργάνωση της υπάρχουσας
γνώσης, την προσαρμογή των γνώσεων αυτών, για την κάλυψη των αναγκών
διαφορετικών ακροατηρίων και να τα μοιραστεί την κατάλληλη στιγμή σε μια μορφή
που είναι χρήσιμη και αξιοποιήσιμη.
Έχει επίσης σημειωθεί ότι η διαχείριση της γνώσης είναι συστηματικά
πιο περίπλοκη στον τομέα της υγείας και της ελάχιστης έρευνας και πως υπάρχει
για να καθοδηγήσει τα ακαδημαϊκά και οργανωτικά ενδιαφερόμενα μέρη.
Πολλοί ερευνητές (Davenport and Glaser, 2002, Gray και
de Lusignan, το 1999, Heathfield και Louw, 1999, Nicolini et al., 2008)
αναφέρουν ότι η υγειονομική περίθαλψη έχει φτάσει σε ένα στάδιο όπου οι
επαγγελματίες δεν μπορούν πλέον να παρακολουθούν την ατομική υγειονομική
περίθαλψη. Τα δίκτυα μεταξύ των επαγγελματιών της υγείας δεν είναι κάτι καινούριο. Έχουν υπάρξει και πάντα έπαιζε σημαντικό ρόλο στην παροχή της υγειονομικής περίθαλψης, αλλά η επισημοποίηση των δικτύων αυτών, η αναγνώριση των δυνατοτήτων τους για την ανταλλαγή γνώσεων είναι νέα.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου